Terminal Frost (Pink Floyd "The Dark Side of the Moon" 50th Anniversary) - Давид Тодуа и Queen Tribute - Time Arrow (Led Zeppelin "The Song Remains the Same"Tribute) - Dans Ramblers (Paul McCartney "Band On The Run" 50th Anniversary) - The Beatlove (The Beatles "1967-1970" Tribute)
Terminal Frost (Pink Floyd Tribute) - Давид Тодуа и Queen Tribute - Time Arrow (Led Zeppelin Tribute) - Dans Ramblers (Paul McCartney Tribute) - The Beatlove
Terminal Frost (Pink Floyd "The Dark Side of the Moon" 50th Anniversary) и другие!
Drawing on George Harrison's personal archive of photographs, letters, diaries, and memorabilia, Olivia Harrison reveals the arc of his life, from his guitar-obsessed boyhood in Liverpool, to the astonishment of the Beatles years, to his days as an independent musician and bohemian squire. Here too is the record of Harrison's lifelong commitment to Indian music, and his adventures as a movie producer, Travelling Wilbury, and Formula One racing fan. This book is filled with stories and reminiscences from Harrison's friends, including Eric Clapton, Terry Gilliam, Eric Idol, Paul McCartney, Ringo Starr, and many, many others. Among its previously unpublished riches are photographs by Harrison himself beginning in the mid-1960s. It is a rich tribute to a man who died far too young, but who touched the lives of millions.
About the Author
Olivia Harrison is a producer and philanthropist. She has received a Grammy Award for her video of the 2002 Concert for George, which she organized to benefit the Material World Charitable Foundation in memory of her husband, George Harrison; and a UNICEF Spirit of Compassion Award in recognition of her family's assistance to the children of Bangladesh. Mark Holborn is a distinguished editor of illustrated books, who has worked with numerous photographers and artists, from Annie Leibovitz to Lucian Freud.
Я посмотрел позавчера и вчера в US по HBO (его показывали в двух частях). Хотя я и ожидал большего (всегда ведь ожидаешь большего от фильмов о Джордже, не меньшего же ожидать!), в фильме есть великолепные моменты. Некоторые очень трогательные, некоторые очень смешные. Наряду с известными кадрами, много ранее неизвестных, по крайней мере мне. Но все же, но все же. Мартин Скорсезе, на мой взгляд, все же не выполнил творческой задачи. Все показано как-то подряд, одно на другое, немного каша получается. Фильм держится за счет выдающейся личности Джорджа, но я так и не понял, в чем была режиссерская работа? Такое впечатление, что просто собраны отрывки, дан музыкальный ряд, и все. Нет связующего звена, истории центральной, трагедии, или завязки, развязки. Но опять же, персонаж такой, что вытянет любой слабый сценарий.